søndag 10. august 2014

Vakre Hardanger

På tur til Vestlandet med Nelly og vi stoppet innom i Hardanger på overnatting både til og fra Bergen.

Jeg kjørte her i fjor også, dagen FØR Hardangerbrua åpnet. NÅ fikk jeg gå den, en flott og vindfull opplevelse, bildet under får tale for seg ;)

 Vakre Eidfjord. Vi måtte gjøre en cachestopp her nedenfor hotellet. Og for en utsikt!!


 Men så er det Hardangerbrua da:
På vei ned møter vi denne kunstveggen med tre bilder. Ganske stilig, syntes jeg!

 Først ser vi skiltene....
 Så ser vi bro-wirer'ne...


 Sånn ser herligheten ut og den er flott!


Det blåste mellom 18 og 22 knop da vi gikk. Kjellrun tok dette blinkskuddet av meg og det er nesten ikke tull engang! Jeg løftet begge beina bare litt og da ble det sånn :)

 På avstand


I tunnelene til/fra broen er det nydelige fargede lys.
 
Rundkjøringen ser ut som en UFO-landing. Fantastisk flott!


 Flere bilder fra turen følger.....




1 kommentar:

  1. Herlige bilder fra turen. Super turopplevelse og geocaching samtidig. Vinn vinn. Kjekk aktivitet som tar deg med til mange ukjente og flotte steder. Stilig bilde av deg i vannrett posisjon ^_^

    Kjekt å lese om andre sine innlegg om geocaching. Ikke store nettverket her jeg bor.. :P

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett